Reklama: Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet
Bramy przemysłowe firmy Mirola są dobrym uzupełnieniem rozwiązań technicznych przy budowie hal i obiektów przemysłowych oraz budynków użyteczności publicznej takich jak: hale produkcyjne, hale magazynowe, remizy strażackie, szpitale, warsztaty samochodowe itp.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
23-11-2009, 21:55
Post: #1
Information Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Koledzy musimy zacząć działać i pokazać że coś potrafimy zrobić, że to co tutaj piszemy nie jest pustym gadaniem. Pokażmy że sami coś potrafimy zrobić, że jesteśmy na tyle ambitni. Rozwiniemy naszą stronę http://www.palowice.net i tam będziemy promować naszą wioskę. Więc do dzieła...
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-11-2009, 22:54
Post: #2
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Plan działania do obgadania na najbliższym naszym spotkaniu, na które już serdecznie zapraszam. Więcej info będzie oczywiście tu na Forum.

[Obrazek: kazdy-moze-krytykowac.jpg]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-11-2009, 23:04
Post: #3
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Jo już godom, że byda na tym spotkaniu. Zapraszom!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-11-2009, 23:33
Post: #4
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Spotkanie będzie z całą pewnością otwarte, dobrze byłoby poinformować innych o tym spotkaniu by przyszło na nie jak najwięcej osób, które chcą coś wnieść nowego do Naszej wioski.

NASA - w przygotowaniu jest nowy projekt strony głównej Serwisu, spotkanie trzeba będzie zorganizować jak najszybciej by znowu nie zrobić błędu przy projekcie.

[Obrazek: kazdy-moze-krytykowac.jpg]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-11-2009, 13:35
Post: #5
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

A moze by tak dac znac soltysowi i ludzia z rady, niech wiedza napewno ze cos takiego istnieje, ze Palowicko mlodziez chce i robi cos. Ze momy dosc tyj ich bezczynnosci. Moze to cos zmieni, kto wie...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-11-2009, 14:39
Post: #6
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Pomysł może i dobry ale czy Pan Sołtys zgodzi się zorganizować spotkanie w tym temacie? Może pierw wykażmy trochę swojej inicjatywy i zorganizujmy kolejne takie spotkanie organizacyjne a później jak już będą jakieś konkrety można by coś znowu zagadać do Pana Sołtysa czy tez komuś z Rady?!

Chodzi mi po głowie pomysł na utworzenie Rady Młodzieżowej naszej wioski, nie wiem jak to wygląda od strony prawnej ale gdybyśmy spotykali się regularnie w jakimś miejscu analizując problemy naszej wioski można by później zdawać sprawozdania z tych spotkań Radzie Sołeckiej by wiedzieli czego głównie nam młodym tu w Palowicach brakuje... co wy na to?! Zamiast działać czysto po polsku tj. krytykować innych, moglibyśmy wreszcie spoważnieć i sami coś działać! Czekam na Wasze opinie.

[Obrazek: kazdy-moze-krytykowac.jpg]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-12-2009, 13:36
Post: #7
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

młodzi zawsze chętniWink a zminic coś się zawsze przyda tylko czy my cos zdziałomySmile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-12-2009, 10:10
Post: #8
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Jestech za w 100% i wydaje mi sie ze to by byl dobry pomysl na rozruszanie naszej mlodziezy i uswiadomienie ze rada jednak dzialo i ze chca nas co by my sie wlaczyli do dzialania wspolnie z nimi. Wszyscy robia wielki szum ze nic sie nie dzieje ze rada i Soltys sa do niczego, a wiecie co wom powiem... jestech przekonany ze taki szum kolem tyj sprawy sie zrobil bo nima dla nas kaj imprez robic,to jest to czego tak naprowdy chcemy , schlac mordy i lezec napie...ny. Momy filia moku ale to jest otwarte do 20 w srodku tydnia i nikomu nie pasuje zeby si schlac bo "co jak sasiedzi mnie ujza". A w nocy jest luz. Moim zdaniem tako jest prowda. Wiec jestech za rada mlodziezy, moze to zmieni myslenie i zmobilizuje nos wszystkich do innego patrzenio na calo sytuacja, i nie mogymy winic rady czy Soltysa za to ze niechca sie przylozyc do tego co by my molgi odwalac takie ekscesy. Ta kwestia lezy w naszych rekach i Oni nom w tym nie pomoga. A z drogiej strony dzialaja i to sporo...
Troch zech sie rozpisol ale mom nadzieja ze do wszystkich dotarlo co chciolech przekazac.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-12-2009, 10:49
Post: #9
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Może masz rację, ale tu na forum nie były poruszane takie tematy co by "zrobić" okazję do chlania. Napewno i sa tacy, ale chyba nie tu na forum.

Rada młodzieży - ciekawy pomysł Cool
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-12-2009, 09:20
Post: #10
RE: Pełna mobilizacja... musimy ruszyć z działaniem!
Producent bram przemysłowych, garażowych i rolet

Jo godol ogolnie, bezosobowo ale tak czy owak, tako jest prowda.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości